fredag 22 augusti 2014

Fullmäktigekandidater - #9 Dennis Söderberg

#9 Dennis Söderberg

Fullmäktigekandidater - #9 Dennis Söderberg
#9 Dennis Söderberg - Miljöpartiet de gröna i Borås

Valet 2014 är viktigt, oerhört viktigt.  Vi måste nu börja driva en kraftfull politik för omställning till ett samhälle som inte tär på ändliga resurser och förändrar vårt klimat.

Jag vill arbeta för att Borås Stad blir ett levande exempel på en stad som hållbart växer och utvecklas.

Som entreprenör och affärsutvecklare är jag intresserad av frågor omkring jobb och företagande. Med en energiteknisk bakgrund ligger även frågor om energi mig varmt om hjärtat. De senaste åren har jag också arbetat mycket med miljöfordon och transporter.

Jag vill med kunskap, innovation och handlingskraft vara med att skapa framtidens Borås, staden där det är lätt att göra rätt.

Läs mer på Miljöpartiets kandidatsida om Dennis Söderberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar